sunnuntai 15. marraskuuta 2015

No pitkästä aikaa tännekin joku postaus, edellisestä mennyt vuosi..
Mulla on ollut sukkabuumi ja huivit on jäänyt..mä joka aikasemmin olen inhonnut sukkien neulomista..niin nyt on vain sukkaa sukan perään mielessä.
Päätän aina kun oon neulomassa sukkaparia..ei uusia sukkia pyöröille..no miten käykään..sukat kun on puolessa välissä..niin uusi sukkakuvio häiritsee mieltä..viisi paria sukkia on kesken ja eilen tutkailin sitä ensimmäistä Novitan sukkalehteä ja eiköhän iskenyt heti pari mallia lehdestä..mitä on ihan pakko kokeilla..
Nyt on taas ollut olkapää ja käsi sen verran kipeenä..että normaalia neulomistahtia en ole voinut harrastaa..viikon oli pyöröt pois käsistä ja kokeilin neulomista..parin kierroksen jälkeen oikea käsi puutui..ja nyt on taas sukka tekele piilossa..
Kateellisena olen naamakirjassa katsellut pohjoisen kaverien päivityksiä lumimaisema kuvista..ja täällä Loimaalla on ollut viikonlopun aikana vesisadetta..




Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille
 

1 kommentti:

  1. Neulomossa olen ihastellut pitsisukkiasi. Ovat kyllä kauniita.

    VastaaPoista